Veelgestelde vragen


Abonnement

Wat houdt een abonnement op het Vakblad Tax Assurance in?

Een abonnement op het Vakblad Tax Assurance houdt het volgende in:

  • 2x per jaar een aflevering van circa 60 pagina's van het full colour vakblad;
  • toegang tot het volledige archief van verschenen edities op deze website.

Daarnaast mag u van het Vakblad Tax Assurance verwachten dat het alle nationale en internationale ontwikkelingen op het gebied van de tax assurance voor u bijhoudt. U bent hiermee volledig op de hoogte van de laatste stand van zaken op dit terrein. Naast de hoofdartikelen biedt het Vakblad ook ruimte voor opinie en gezichtspunten via columns, interviews, blogs e.d.

Wat kost een abonnement op het Vakblad Tax Assurance?

Een abonnement op het Vakblad Tax Assurance kost € 97,50 excl. btw per jaar.

Wanneer gaat mijn abonnement op het Vakblad Tax Assurance in?

Het abonnement op het Vakblad Tax Assurance is een jaarabonnement. Uw abonnement gaat in per 1 januari en loopt door t/m 31 december van het kalenderjaar. Stel, u abonneert zich in november, dan ontvangt u automatisch alle verschenen nummers van het kalenderjaar.

Is het mogelijk om een collectief abonnement op het Vakblad Tax Assurance af te sluiten?

Ja, het is mogelijk om vanaf 5 deelnemers voor een heel kantoor  een collectief abonnement af te sluiten op basis van één factuur. U kunt voor een vrijblijvende offerte contact opnemen met de uitgever. Stuur een e-mail naar: info@vakbladtaxassurance.nl

Voor welke professionals is het Vakblad Tax Assurance geschikt?

Het Vakblad Tax Assurance is geschikt voor de volgende professionals: registered tax assurance providers, belastingdienstmedewerkers, accountants, belastingadviseurs, controllers, bedrijfsfiscalisten, compliance officers en mkb-adviseurs.

Is toegang tot de website van  het Vakblad Tax Assurance via onze bibliotheek mogelijk?

Nee, dit is niet mogelijk. Het is niet toegestaan om via de bibliotheek (of andere afdeling) inloggegevens van een abonnement te delen. Natuurlijk is een abonnement op Vakblad Tax Assurance  voor de bibliotheek wel mogelijk. De abonnementsprijs hiervan is € 750,- per jaar.

Ik woon in het buitenland en wil een abonnement op Vakblad Tax Assurance afsluiten. Wat kost dit?

Voor Nederlandstalige professionals in het buitenland betaalt u dezelfde abonnementsprijs als Nederlandse abonnees plus een kostendekkende toeslag voor de verzendkosten.

De toeslagen voor het buitenland zijn per jaar:

  • binnen Europa € 40,-
  • buiten Europa  € 55,-

Hoe vaak verschijnt het Vakblad Tax Assurance?

Het Vakblad Tax Assurance verschijnt 2x per jaar, in de maanden maart en september. Elke aflevering bestaat uit circa 60 pagina’s.


Onafhankelijkheid

Is het Vakblad Tax Assurance een onafhankelijk vakblad?

Ja, het Vakblad Tax Assurance is een onafhankelijk vakblad en wordt niet gesteund door derden. De redactieleden en auteurs hebben een dienstbetrekking in het bedrijfsleven (advieskantoren) en de overheid (Belastingdienst en universiteiten).


Betalen en opzeggen

Kan ik ook een ander factuuradres opgeven, bijvoorbeeld van mijn werkgever?

Dit is zeker mogelijk. Dit kunt u opgeven bij uw inschrijving, maar ook naderhand aan onze abonneeadministratie, bij voorkeur per e-mail: info@vakbladtaxassurance.nl.

Zijn de genoemde abonnementsprijzen van het Vakblad Tax Assurance in- of exclusief btw?

De abonnementsprijzen zijn exclusief btw.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Het abonnement wordt zonder bericht na een jaar automatisch verlengd. U kunt uw abonnement tot uiterlijk 3 maanden vóór het verlopen van uw bestaande abonnement opzeggen. U kunt uw opzegging sturen naar:

Domus Editoria
t.a.v. Klantenservice Vakblad Tax Assurance
Postbus 545
3990 GH Houten

of onder vermelding van ‘opzegging abonnement’een e-mail sturen naar: info@vakbladtaxassurance.nl

Hoe kan ik een artikel(idee) aan de redactie van het Vakblad Tax Assurance voorleggen?

Over het algemeen worden auteurs uitgenodigd voor publicatie in het Vakblad Tax Assurance. Bijdragen op eigen initiatief zijn echter zeer welkom. In verband met de planning en thema's van volgende nummers verdient het aanbeveling eerst contact op te nemen met de hoofdredactie: redactie@vakbladtaxassurance.nl

Ik verhuis binnenkort. Aan wie geef ik mijn adreswijziging door?

U kunt inloggen en uw gegevens in uw dossier aanpassen. Ook kunt u onze klantenservice een bericht sturen: info@vakbladtaxassurance.nl.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat te doen?

In dat geval kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice:

telefoon: 088 - 20 01 909
e-mail: info@vakbladtaxassurance.nl